تجلیل از اعضای نوجوان در کانون میامی

اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از سوی مسئول مرکز و اعضای شورای شهر، تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از دور همی اعضای نوجوان و ارشد با مهدی نادعلی سرپرست شهرداری، مختار خالقوردی رئیس شورا، عباس صائمی نائب‌رئیس و سخنگوی شورا و نوراله انوری عضو شورای شهر، خبر داد و گفت: این برنامه هشتم آبان ۱۴۰۰ هم‌زمان با سال‌روز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان با مشارکت شهرداری و شورای شهر، برگزار و از امیررضا مسکنی عضو فعال نوجوان از سوی کانون و شورای شهر، تجلیل شد.

رحیمی، هدف از برگزاری این برنامه را بزرگ‌داشت مقام شهید نوجوان و ارزش نهادن به اعضای نوجوان به‌عنوان نسل آینده جامعه، برشمرد و با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: «زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش‌‏آموز بسیجی شهید فهمیده، از اصالت‌‏های دفاع مقدس است.»

رئیس شورای شهر میامی در ابتدای سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا و مربیان کانون پرورش فکری و قدردانی از تلاش این‌مجموعه‌ی فرهنگی و هنری و بیان خاطراتی از دوران نوجوانی خود و فعالیت‌های فرهنگی که آن زمان انجام می‌دادند از اعضا خواست تا قوی و محکم باشند و از داشته‌های خود به نحو احسن استفاده و برای به‌دست‌آوردن آنچه که می‌خواهند، تلاش کنند و مطالبه‌گر خوبی باشند.

خالقوردی در ادامه با اشاره به بودجه‌ی شهرداری درخصوص مشکلات موجود در حوزه‌ی ورزش و فعالیت‌ها و اقداماتی که تاکنون برای پروژه استخر، زمین چمن و...، انجام شده، مطالبی بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با توجه به خواسته‌ی اعضای نوجوان مبنی بر آسفالت معابر و محله‌ها و هم‌چنین نام‌گذاری کوچه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

نائب‌رییس شورا در ادامه‌ی این نشست، ضمن قدردانی از تمامی فعالیت‌های اثربخش مربیان کانون پرورش فکری بر اهمیت دوره‌ی نوجوانی و جایگاه قشر نوجوان در جامعه، تأکید و اظهار کرد: بایست از مسئول کانون میامی به‌عنوان تلاشگر خستگی‌ناپذیر در همه‌ی عرصه‌ها نام برد و اگر ارگان‌های فرهنگی شهرستان میامی نیز مانند کانون پرورش فکری، فعالیت و تلاش داشته باشند، مؤفق و پیروز خواهیم شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: شهردار و اعضای شورای شهر در ادامه‌ی برنامه پس از شنیدن نظرها و دیدگاه‌های مربیان و اعضای نوجوان شرکت‌کننده در برنامه از فضای بیرونی مرکز، بازدید و مسئول مرکز خواسته‌های خود را مبنی بر اختصاص وسایل بازی در حیاط مرکز، تجهیز و تأمین سیستم صوتی و تصویری سالن اجتماعات، اختصاص فضایی مناسب برای پارکینگ خودروی سیار روستایی و... بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =