مدیرکل کانون استان اردبیل مهمان ویژه‌برنامه«هم‌نشین دل‌نشین» مراکز ۱ و ۲ کوثر

به مناسبت هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی ویژه‌برنامه «هم‌نشین دل‌نشین» با همکاری مراکز ۱ و ۲ کانون پرورش فکری و کتابخانه عمومی شهرستان کوثر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با حضور مدیرکل کانون استان اردبیل، جمعی از مسوولان شهرستان کوثر و اعضای برتر کتاب‌خوان مراکز ۱ و ۲ این شهرستان، ویژه‌برنامه «هم‌نشین دل‌نشین» به اجرا درآمد.

شروع برنامه تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید بود که توسط محمدحسین امامی رضوی، عضو فعال مرکز اجرا شد، در ادامه کلیپی در مورد معرفی شخصیت و تألیفات زعفر احدزاده، مدیرکل کانون استان اردبیل تهیه‌شده بود که در برنامه پخش شد. در این کلیپ به زندگینامه و چگونگی تولید آثار او اشاره‌شده بود.

هم‌چنین چهار عضو برتر کتاب‌خوان مراکز ۱ و ۲ کانون کوثر، از بین کتاب‌هایی که مطالعه کرده بودند، یک مورد را انتخاب و در برنامه معرفی کردند؛ محدثه ابراهیمی، کتاب «کورالین» نوشته‌ی نیل گی من، سارا حقیری کتاب «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده، محمدحسین امامی رضوی کتاب «هستی» نوشته فرهاد حسن‌زاده و نرگس مظلومی کتاب «مرغابی کارلینه» نوشته تیلده میشلز را معرفی کردند.

در ادامه هاشم صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کوثر در مورد اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی مطالبی ارائه کرده و گفت: «بدون تردید موفقیت‌های ما در سایه کتاب و کتاب‌خوانی هست».

در پایان برنامه مدیرکل کانون استان اردبیل در خصوص کتاب و کتاب‌خوانی سخن گفت. وی اعضا را به مطالعه کتاب تشویق کرده و در مورد تألیفاتش مطالبی را ارائه و از اعضا خواست تا مطالعه خود را افزایش و به نوشتن کتاب بپردازند.

شایان‌ذکر است که در این برنامه از اعضای فعال کتاب‌خوان مراکز ۱ و ۲ کانون کوثر با اهدا لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =