اعضای کانون لرستان پژوهش در علم نجوم را فرا گرفتند

همزمان با هفته پژوهش با شعار« ازمساله شناسی تامعرفت شناسی» برنامه ی مختلفی در مرکز علوم و نجوم کانون استان با حضور اعضا و دانش آموزان خرم آبادی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز 24 آذرماه 1400 همزمان با هفته پژوهش با شعار« ازمساله شناسی تامعرفت شناسی» برنامه ی مختلفی در مرکز علوم و نجوم کانون استان و مرکز شماره دو خرم آباد با حضور اعضا و دانش آموزان برگزارشد.
دراین برنامه که اعضای مراکز شماره یک، دو و سه خرم آباد در آن حضور داشتند برنامه های متنوعی از جمله نجوم، قصه گویی و بازی و سرگرمی اجراشد.
براساس این گزارش: راضیه گلمرادی مسئول انجمن نجوم کانون پرورش فکری لرستان و مدرس نشست تخصصی مطالبی را در خصوص منظومه شمسی و چگونگی حرکت سیاره ها با نمایش عکس و فیلم توضیح داد.
درادامه بررسی خورشید، آشنایی با صور فلکی، بررسی سیاه چاله ها، ماه های سال درآسمان نما همراه با پخش فیلم به صورت آنلاین برا اعضا در دو گروه کودک و نوجوان تشریح شد.
دراین ویژه برنامه ی علمی، کاربرد پژوهش در علم نجوم، بایدها و نبایدهای یک فعالیت ازطرف راضیه گلمرادی مورد بحث و گفت و گو و پرسش و پاسخ قرار گرفت.
در حاشیه این نشست تخصصی مربیان مرکزشماره یک و دو خرم آباد و کتاب خانه سیارشهری شماره یک به اجرای برنامه های قصه گویی و بازی و سرگرمی و معرفی کانون و... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =