قدردانی سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری از شرکت کنندگان در دومین مهرواره ملی شاهنامه خوانی

پس از دریافت آثار پرشمار هنرمندان و شاهنامه‌خوانان سراسر کشور در برآیند دومین‌ مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی، حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری نسبت به استقبال کم‌نظیر مخاطبان از این فراخوان واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال وبختیاری، در این پیام‌ که از سوی حجت ا... آسمند سرپرست کانون استان و در واکنش به استقبال کم سابقه‌ی هنرمندان از دومین فراخوان ملی شاهنامه‌خوانی و دریافت ۸۲۲ اثر بازخوانی شده متون کهن ادبی منتشر شده، آمده است:
"به نام‌خداوند جان وخرد 
کزین برتر اندیشه برنگذرد"
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری مفتخر است که در رهیافت فراخوان دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی با موجی از شور و استقبال اجتماعی مواجه شده و با دریافت آثاری با ارزش و کیفیت‌مند از هنر آفرینان سراسر کشور در پاییز ۱۴۰۰، اردیبهشت روشنی از رویش و امید و حرکت را در کالبد روزهای تلخ و یأس آلود کرونایی جامعه دمیده است.
خدا راشاکریم که باغ پربرگ‌ و بار ادبیات وطنی و متون ریشه‌دار و کهن ادبی، همواره معرف هویت ایرانی اسلامی بوده است و درطول تاریخ توانسته، نقشی سازنده و پرورنده در کمال روح بشری داشته باشد و با الهام از آفتاب اندیشه و کلام بزرگان و ادیبانی هم‌چون حکیم ابوالقاسم فردوسی، آیینه‌ی تمام نمایی از مفاهیم تربیتی و انسانی را با ابزار فرهنگ، هنر و ادبیات منتشر نماید.
 با کلماتی لبریز از شوق، سپاس و قدردانی حضور یکایک شرکت کنندگان در این جریان نیرومند اجتماعی را ارج می‌نهیم و تولید هر اثر ارزشمند در این راهواره را گامی ماندگار در راستای ترویج فرهنگ شاهنامه‌خوانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با ادبیات گهرمند ملی می‌دانیم و امیدواریم که با بررسی آثار رسیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین‌ها را از رسانه‌ی این رویداد مهم فرهنگی و ادبی معرفی نماییم.
با احترام 
حجت ا...آسمند 
سرپرست کانون استان چهارمحال وبختیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =