همایش علمی و پژوهشی «فراسو» برگزار شد

به مناسبت هفته پژوهش در مرکز فرهنگی و هنری سورشجان همایش علمی و پژوهشی «فراسو» ۲۴ آبان۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پژوهش در مرکز فرهنگی هنری سورشجان همایش علمی پژوهشی "فراسو" با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت فرهنگی، کارشناسان آموزش و پژوهش و مسئولین بخش لاران اعم از شهردار، نمایندگانی از آموزش و پرورش و بخشداری بخش لاران و حضور جمعی از اعضا و دانش‌آموزان برگزار شد. 

این همایش با رویکرد ترویج هر چه بیشتر پژوهشگری در بین نوجوانان برگزار شد و اجرای برنامه‌های جذاب و مخاطب برانگیز  فرهنگی، هنری و ادبی، برپایی نمایشگاه از دستاوردهای علمی و پژوهشی مراکز فرهنگی و سخنرانی حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان از بخش‌های مختلف این همایش بود. 


حجت‌ا... آسمند سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این همایش با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق در بین اعضا کودک ونوجوان، گفت: پژوهشگری یکی از فعالیت‌های ارزشمندی است که باعث اعتلای فردی و رشد علمی نوجوانان می‌شود و اعضا می‌توانند در کنار تحصیل خود به آن بپردازند. 


وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش علمی موجب گسترش علم و گرایش به سوی توسعه می‌شود که ضروری است نوجوانان به عنوان آینده‌سازان به این مقوله سوق داده شوند چرا که پایه علوم مختلف بر اساس تحقیق و پژوهش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =