به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست کانون استان و نمایندهی کانون زبان ایران در راستای اجرای نظامنامهی مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ریاست جمهوری و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همهی اقشار جامعه در استانداری حضور یافتند و با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی به سوالات و درخواستهای مردمی پاسخ دادند.
در این ارتباط، شهروندان سوالات خود را درخصوص نحوهی ارائهی فعالیتهای مراکز کانون در سه ماههی پایانی سال ۱۴۰۰، چگونگی دسترسی به کارگاههای آنلاین، چگونگی برگزاری و ثبتنام در دورههای کانون زبان ایران، نحوهی تهیهی محصولات و تولیدات کانون از جمله کتاب، فیلم و اسباب بازی، نوع همکاری کانون با دستگاههای آموزشی و فرهنگی و... را با سرپرست کانون استان و نمایندهی کانون زبان ایران حاضر در سامانه مطرح نمودند.
گفتنی است سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکهی یکپارچه ارتباط مردم با دولت است که همشهریان میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی به صورت مستقیم مطرح کنند.