«نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» بار دیگر بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون

نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» به نویسندگی مجید بوربور و کارگردانی حسین چراغی از روز ۱۴ دی ۱۴۰۰ اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون آغاز می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

«نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» داستان نوازنده‌ فقیری است که در شهری ساحلی زندگی می‌کند. او تنها درآمدش از راه نوازندگی در جشن بازرگانان شهر است. نوازنده عاشق رودی است که از شهر می‌گذرد و هر روز برای رود، ساز می‌زند. در یکی از شب‌ها که برای رود ساز می‌زند، به پادشاه دریا بر می‌خورد و...

نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» با تکنیک تئاتر کاغذی و تئاتر با کاغذ اجرا می‌شود و برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است.

این نمایش کاری از گروه نمایش عروسکی یسنا است که به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش هر روز به جز شنبه ساعت ۱۷ در سالن گلستان اجرا می‌شود.

بر همین اساس، مجید بوربور، بهناز مهدیخواه بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک این نمایش هستند و مریم معینی به عنوان راوی در این نمایش حضور دارد.

طراحی لباس این نمایش بر عهده مریم معینی، طراحی صحنه بر عهده حسین چراغی و مجید بوربور، طراحی نور بر عهده محمدرضا شاملوفر و طراحی پوستر و بروشور بر عهده پریسا تشکری است.

همچنین رویا چگنی و شفیقه شاهزیدی به عنوان دستیار کارگردان، مجید بوربور به عنوان مشاور هنری، الهام زنبوری، سمیرا خوشبین و مائده جابری‌راد به عنوان سازنده دکور، فاطمه عباسی، هاله مودبیان، زهرا رودکی و الهام زنبوری به عنوان سازنده عروسک با این نمایش همکاری می‌کنند.

بهناز مهدیخواه دوخت لباس، امیر پورخلجی آهنگسازی، هدیه مودبیان همخوانی و ریحانه مطهری مسوولیت روابط عمومی این نمایش را بر عهده دارند.

«نوازنده‌ای که ماه را می نواخت» از روز ۱۴ تا ۳۰ دی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع پارک لاله تهران اجرا خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =