جلسه هماهنگی مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان»

جلسه هماهنگی مراسم اختتامیه مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و با حضور مسوولان اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، حفاظت از تالاب‌ها، دوستی با حیات‌وحش و حفاظت از آن‌ها، معرفی و شناساندن حیوانات، گیاهان و ارزش‌های آن‌ها، بیان ارزش‌ها و تأثیرات درخت، جنگل و حفاظت از آن‌ها، بیان رفتارهای صحیح محیط‌زیستی در زندگی؛ به ویژه طبیعت، شکار و انقراض حیات‌وحش و راه‌کارهای کاهش آلودگی هوا،  محورهای محتوایی فراخوانی بود که درهفته ملی کودک اعلام شد.

اعضای کانون و دانش‌آموزان ۷ تا ۱۱ سال (نوخوان و نونهال)، در قالب‌های متن ادبی و خاطره و اعضای کانون و دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال (نونگاه و نوجوان)، در قالب‌های شعر و داستان می‌توانستند به ارسال اثر اقدام کنند.

با توجه به پایان مهلت ارسال آثار، داوری صورت گرفت و ۳۰ برگزیده این مهرواره  ۲۹ دی ۱۴۰۰ هم‌زمان با روز ملی هوای پاک در آیینی معرفی می‌شوند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با همکاری اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، این مهرواره را برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =