امید، نشاط و پایداری محور برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون است

حجت‌ا...آسمند سرپرست کانون استان چهار محال‌وبختیاری هم‌زمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مراکز فرهنگی؛ امید، نشاط و پایداری را محور برنامه‌های دهه‌ی فجر ۱۴۰۰ خواند و معرفی دست آوردهای این ایام به کودکان و نوجوانان را یک رسالت مهم دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ا..‌. آسمند سرپرست کانون استان هم‌زمان با به صدا در آمدن زنگ انقلاب و آغاز برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری، با تاکید بر شناساندن هرچه بهتر پیامدها و دست آوردهای  روزهای پیروزی، امید، نشاط و پایداری را محور اصلی برنامه‌های ایام‌ا... دهه فجر برشمرد و گفت: یکی از اهداف بلند کانون استان این است که صدای انقلاب را به گوش کودکان و نوجوانان برسانیم و با زبان شیوای هنر و ادبیات؛ وقایع  و جریان‌های اثر گذار آن را با نماد هایی قابل لمس و قابل درک برای نسل آینده ساز ایران بازگو نماییم.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های دهه  فجر استان، گفت: تلاش بر این است که در قالب فعالیت‌های متنوع، جذاب و پرکشش، اقتدار، وحدت و انسجام ملی به زیباترین شکل در این ایام منعکس شود و وقایع روزهای پر افتخار پیروزی بازروایی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =