بستر سازی انجمن‌های علمی

بستر سازی انجمن‌های علمی با هدف توانمندسازی و ارتقاء روحیه‌ی پرسشگری در نوجوانان کانون استان چهارمحال و بختیاری انجام‌می شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ا... آسمند سرپرست کانون استان با بیان این مطلب که علم و دانش، اساس رشد، تحول و شکوفایی شخصیت کودکان و نوجوانان است گفت: انجمن‌های علمی به عنوان هسته‌های تخصصی مراکز فرهنگی می‌توانند نقش موثر، سازنده و اغنا کننده‌ای در پاسخ به نیازهای روز علمی نوجوانان  داشته باشند و جریان‌های نوینی را در این  زمینه ایجاد کنند.

وی با تاکید بر ضرورت روز آمدی و دسترسی اعضا به تازه‌های تحقیقاتی گفت: انجمن‌های علمی در مراکز فرهنگی می‌توانند راه گشای این مسئله باشند و با تهیه‌ی منابع لازم و ارائه‌ی محتوای  مناسب، سرچشمه‌ی آگاهی بخشی، نواندیشی، نوآوری و دستیابی به دانش‌های نو گردند. 

وی در ادامه اذعان داشت: چرخه‌ی فعالیت‌های علمی از طریق کارگاه‌های مجازی و حضوری در مراکز استان فعال است و هم اکنون، در حال بررسی، تجهیز و امکان سنجی ظرفیت‌های موجود برای بسترسازی انجمن های علمی کانون استان هستیم و گام‌های مقدماتی را برای تشکیل دو شاخه‌ی نجوم و محیط  زیست در دست اقدام داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =