حماسه‌ی پرشور کانونی‌های استان چهار محال و بختیاری

کانونی‌های همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری با حضور در راهپیمایی متفاوت یوم‌ا...۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بیعت با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان چهارمحال و بختیاری، حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان با اعلان این خبر گفت:  امسال نیز؛ مسوولان، مربیان و اعضا  مراکز فرهنگی با حضوری متفاوت و حماسه آفرین در راهپیمایی یوم ا...۲۲ بهمن شرکت خواهند نمود و حمایت همیشگی خود را از امام( ره)، شهیدان، ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام  می‌دارند.

وی در ادامه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد یگانگی ملی و یادآور پیروزی ایران اسلامی است و پژواک این حرکت جمعی و یک صدایی، نقش مهمی در حفظ و انتقال و انتشار دست آوردهای انقلاب به نسل فردا خواهد داشت.

در ادامه سرپرست کانون استان؛ یکی دیگر  از اهداف مهم این حضور را «سبز داشت» یادمانِ سرو بلند انقلاب اسلامی، سردار شهید قاسم سلیمانی خواند و گفت: این شهید سرافراز با عروج سرخ خود بار دیگر، روح آزادی خواهی، استقلال طلبی و فریادِ ظلم ستیزی را در گوش جهانیان به صدا در آورد و به عنوان محبوب‌ترین قهرمان ملی عصر حاضر  همیشه الگویی پرافتخار و تاثیرگذار در جان و ذهن کودکان و نوجوانان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =