برگزاری سلسله نشست‌های انجمن هنرهای نمایشی

سلسله نشست‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی کانون استان چهارمحال و بختیاری با محوریت: ساخت انواع عروسک‌های تئاتر کاغذی، ریتم و موسیقی در نمایش، مبانی بازیگری و تحلیل شخصیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری انجمن هنرهای نمایشی کانون استان در راستای دست‌یابی به اهداف و اجرایی شدن برنامه‌های آموزشی خود سه نشست تخصصی ویژه‌ی مربیان و اعضا نوجوان  را از اواسط بهمن تا ابتدای اسفند ۱۴۰۰ برگزار کرد.
سلسله نشست‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی کانون استان چهارمحال و بختیاری با محوریت: ساخت انواع عروسک‌های تئاتر کاغذی توسط مژده ذکریاپور از هنرمندان و مدرسان توانمند کشور، ریتم و موسیقی در نمایش توسط نوشین فرهادی مربی مسئول مرکز جونقان، مبانی بازیگری و تحلیل شخصیت توسط یاسر هاشم زاده نویسنده و کارگردان، به اجرا درآمد و در فرایند آن مباحثی هم‌چون روش‌های کاربردی و نکات اصولی ساخت عروسک‌های کاغذی-آشنایی با تاریخچه و شناخت ریتم و موسیقی در نمایش عروسکی - تحلیل کاراکتر و چگونگی تیپ‌شناسی کاراکتر بر اساس محتوای متن نمایشنامه، طرح؛ و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها، دانش‌افزایی و کیفیت بخشی کارگاه‌های هنری مراکز فرهنگی استان و توجه به نیاز مخاطبان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =