بیست و سومین نشست مجازی انجمن شاعران نوجوان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

بیست وسومین نشست مجازی انجمن شاعران نوجوان استان چهار محال و بختیاری با حضور نسیبه یعقوبی، شاعر و نویسنده کشوری و اعضای ارشد انجمن ادبی یاقوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، انجمن شعر یاقوت در بیست و سومین نشست مجازی انجمن شاعران استان میزبان، نسیبه یعقوبی، شاعر و نویسنده  نوجوان و بزرگسال شدند.
در این نشست دو ساعته، که با حضور کارشناسان ادبی، مربیان ادبی، اعضا انجمن شعر، جمعی از مربیان مسوول و مربیان فرهنگی و مسوولین ستادی در فضای مجازی برگزار شد؛ اعضا انجمن به خوانش اثر و نقد و بررسی پرداختند و مهمان نشست، در خصوص  زیبایی‌شناسی در آثار قیصر امین‌پور با اعضا به گفت‌وگو نشست و اهمیت نگاه شاعرانه و تناسب محتوا و تصاویر در اشعار را برای اعضا بیان کرد.
 یعقوبی در این جلسه، ضمن تحلیل آثار اعضا، تشویق به مطالعه‌ی مستمر در حوزه‌ی ادبیات به ویژه شعر کلاسیک را توصیه نمود و در پایان، با ابراز رضایت از سطح کیفی اشعار اعضا با موضوع انقلاب از رویا نجفی نژاد، الهه باقرزاده و شکوفه حیدری که اثر ایشان در قالب کلاسیک بسیار مورد استقبال وی و اعضای شرکت کننده قرارگرفت، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =