هم افزایی کانون با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسطورهای دفاع مقدس با هم افزایی کانون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اجرایی می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، سرهنگ رضایی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بر ضرورت تعامل و هم افزایی با کانون برای تولید آثار فرهنگی ، هنری و ادبی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار وشهادت تاکید داشت  و معرفی اسطوره های ماندگار دفاع مقدس با زبان کودکان و نوجوانان به صورت آموزش های غیر مستقیم با تولید محتواهای فاخر را لازم و ضروری دانست .

در ادامه نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز با اشاره به برنامه های راهبردی و مشخص شدن اهداف با برنامه ریزی های مدون و تشکیل کارگروه مشترک هم کاری های دو جانبه به صورت کارشناسی شده برای تولید آثار در بستر فضای مجازی و حقیقی اشاره کرد و بیان داشت : رسالت کانون نیز با ابزار هنر برای ترویج مفاهیم عالی دفاع مقدس بر همگان پیداست و ما در حوزه کانون با هم افزایی همه دستگاه ها از جمله بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس می توانیم برای ترویج ارزشهای دفاع مقدس قدم های بزرگی بر داریم .

باباپور در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تشکیل کارگروه تخصصی با حضور افراد صاحب نظر و مجرب  در راستای برنامه ریزی و به منظور عملیاتی نمودن اهداف اعتقادی و اخلاقی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رویکرد آموزش غیر مستقیم در قالب های جذاب و متنوع با مشارکت و همکاری همه دستگاه ها اشاره نمود .

در این جلسه از سرهنگ پاسدار رضایی و همراهان ایشان از طرف سرپرست کانون استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد و مقرر گردید در اولین جلسه فوری ،  کارگروه تخصصی کارشناسی با تقویم اجرایی ، عملیاتی شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =