در پیامی آغاز سال نو و نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت

حجت ا..آسمند سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، متن پیام نوروزی حجت ا...آسمند به شرح زیر است:

"بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم"

بهار، آیینه‌ی جمال پروردگار جهانیان است 
بهار... ندای بیداری، تحول و شکوفایی انسان!
 فرصتی است تا  همراه با  تغییر عظیم طبیعت، ما نیز در مسیر کمال و زیبایی گام برداریم و طرحی نو در خویش در افکنیم.
همکاران بهار اندیش و بهار آیین کانون استان چهار محال و بختیاری ، یک‌سال پرتلاش کاری را در کنار هم و باهم، پرصلابت و با شکوه ایستادیم و زمستان سخت و طاقت فرسای  ناشی از  محدودیت‌ها و مشکلات اپیدمی کرونا را پشت سر گذاشتیم.
شرایط متلاطم اجتماعی، بیش از همه روح ترد و حساس کودکان را تحت تاثیر قرار داد و آسیب‌های بسیاری را متوجه آنان ساخت. 
اما... شما باغبانان دلسوز فرهنگ، هویت و ارزش‌های ایران عزیز اسلامی، باتکیه بر اعتقادات راسخ خود، مصمم و با اراده پای کار ایستادید و با تمام توان و انرژی شعله‌ی امید به آینده را در ذهن  کودکان و نوجوان این سرزمین روشن نگاه داشتید.
مبارک‌باد بر شما این شکوفایی و بالندگی.
 اکنون در آستانه‌ی بهار ۱۴۰۱ و در فرایند حیات بخشی دوباره‌ی طبیعت، در راستای رسالت خطیر سازمانی و درسایه‌ی راهبردهای مدیر عامل محترم کانون کشور، پرورش روح و اندیشه‌ی آینده سازان ایران عزیز را سرلوحه‌ی راه خود قرار می‌دهیم و با معرفی هرچه بهتر هویت ایرانی اسلامی و عمق بخشی به نگاه دینی و باورهای ملی- مذهبی آنان فصلی نو را آغاز می‌کنیم.
 فرا رسیدن نوروز جان‌ها را به جامعه کانون کشور و استان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون برای شما گرامیان  
دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =