نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» بر روی صحنه می‌رود

نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایران و شناخت آداب و رسوم عید باستانی نوروز در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

بازیگران و بازی‌دهندگان‌ عروسک این نمایش جواد انصافی‌، حمید رئوف‌تبار، فروغ یزدان، رضا معراجی، امیرمحمد و امیرحسین انصافی، نیلوفر سیاری، تینا نوروزی، مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان هستند.

بر اساس این خبر، از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حامد نصرآبادیان به عنوان طراح حرکت، فروغ یزدان به عنوان طراح لباس، علی یداللهی به عنوان طراح پوستر و بروشور، دلنیا یداللهی به عنوان نقاش پوستر، علیرضا حسین‌پور به عنوان طراح و سازنده دکور، فروغ یزدان به عنوان طراح و سازنده عروسک، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور و اختر تاجیک به عنوان عکاس اشاره کرد.

همچنین مدیریت صحنه این نمایش را مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان، روابط عمومی را ریحانه مطهری و روژین ستاری، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغات مجازی را روشنک کریمی، آهنگسازی و نوازندگی تنبک، دف‌، دایره را امیرحسین انصافی، نوازندگی تنبک و داربوکا را احسان سامانی‌منش، نوازندگی ویلن را حسن مصطفی‌پور و نوازندگی تار را بارمان اهورا بر عهده دارند.

نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران میزبان کودکان و نوجوانان است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال یا تلفن‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ اقدام به تهیه بلیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =