کد خبر: 313438
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
مجموعه کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» شنیداری شد

نمایشنامه شنیداری «جزیره بی‌تربیت‌ها» به نویسندگی شهرام شفیعی از مجموعه‌ «کتاب ‌آوا» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجموعه «کتاب ‌آوا» شامل کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و به تازگی «جزیره بی‌تربیت‌ها» تازه‌ترین محصول این مجموعه با پنج نمایشنامه در قالب لوح فشرده منتشر شده است.

امیر مشهدی‌عباس مدیر پروژه، رامین کمالی‌خسروی موسیقی باند و میکس و علی و مرتضی مهدی صدابردار این مجموعه هستند که در استودیو نماهنگ تولید شده است.

راوی «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها» که مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونگاه) است، داستان پسری نوجوان است که ماجراهای خود و خانواده‌اش در یک کاخ را تعریف می‌کند. آن‌ها بازماندگان یک سلسله هستند و به عنوان مراقب و راهنما در کاخ باقی‌ مانده‌اند.

در خلاصه منتشر شده از این پنج نمایشنامه که در یک بسته ارایه شده، آمده است: «ما خانواده سلطنتی بی‌تربیت‌ها هستیم. البته سال‌هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این‌جا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار می‌کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آَشپزخانه را می‌چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدیدکننده‌های خسته چارپایه می‌گذاریم و انعام می‌گیریم.»

احسان مهدی سرپرست گویندگان و محمدرضا علیمردانی، هوتن شکیبا، احسان مهدی، سیمین براتی، حامد مدرس، زیبا کرمعلی، ریحانه صفاری، مهدی قاسمی، محیا دهقانی، محمد طاهری و مرجان مروستی روایت‌کنندگان این مجموعه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را به قیمت ۴۵هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور، پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و سایت فیدیبو تهیه کنند.

پیش از این مجموعه کتاب‌های «جزیره بی‌تربیت‌ها» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =