کد خبر: 312832
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کتاب «من می‌ترسم!» آناهیتا تیموریان منتشر شد

انتشارات کانون پرورش فکری کتاب «من می‌ترسم!» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان را برای کودکان بالای هفت سال منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان این کتاب درباره پسر بچه‌ای است که از تنهایی می‌ترسد و پدرش شب‌ها برایش قصه می‌گوید تا خوابش ببرد. یک شب پدر قصه کودکی خودش را تعریف می‌کند و به پسرش می‌گوید که او هم وقتی بچه بوده گاهی اوقات می‌ترسیده.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «وقتی بابا بچه بود، شب‌ها خوابش نمی‌برد و مادرش هر شب قصه‌ای برایش تعریف می‌کرد. اما وقتی که مامان می‌رفت و چراغ‌ها کم‌نور می‌شد تازه سر و کله هیولاها پیدا می‌شد...»

کتاب «من می‌ترسم» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) مناسب است.

این کتاب ۳۶ صفحه‌ای با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه به قیمت ۲۰هزار تومان از سوی انتشارت کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی فروش محصولات کانون به نشانیshop.kpf.ir  تهیه کنند.

پیش‌تر نیز کتاب‌های «ماه بود و روباه»، «بچه‌ی همه» و «ماهِ من‌... ماهِ ما...» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان از سوی کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =