طرح شخصیت‌های انیمیشن‌های خود را ثبت کنید/ بانک اطلاعات تصویرگران شورای نظارت بر اسباب‌بازی ایجاد شد

شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون در طول برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ۲ طرح ویژه برای انیماتورها دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اعظم بزرگی کارشناس مسئول معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره برنامه‌های میز دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در ایام برگزاری جشنواره توضیح داد: این شورا در طول زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ۲ طرح ویژه ثبت طرح شخصیت انیماتورها و دیگری ثبت‌نام در بانک اطلاعاتی تصویرگران شورای نظارت بر اسباب‌بازی را اجرایی می کند.
او ادامه داد: انیماتورها می‌توانند طرح شخصیت های آثار خود را به صورت رایگان در شورای نظارت بر اسباب‌بازی ثبت کنند. هدف اصلی این ثبت حفاظت از طرح هنرمندان است اما ممکن است این شخصیت از سوی فعالان حوزه اسباب‌بازی مورد توجه قرار گیرد و در آینده تبدیل به عروسک یا اسباب‌بازی شود.
کارشناس مسئول معاونت تولید کانون بیان کرد: این مطالبه همواره از سوی فعالان حوزه اسباب‌بازی وجود داشت که کانون در حوزه طراحی جعبه‌بازی، طراحی کارت بازی، طراحی صفحه بازی و شخصیت‌ها، تصویرگرانی را به آن‌ها معرفی کند که در همین راستا تصویرگران می توانند در ایام برگزاری جشنواره پویانمایی تهران با مراجعه به میز شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون در بانک اطلاعاتی تصویرگران نام خود را ثبت کنند.
بزرگی در پایان تاکید کرد: بانک اطلاعاتی تصویرگران در این جشنواره راه‌اندازی شده است و ثبت‌نام فعلا تنها به صورت حضوری امکان‌پذیر است اما پس از پایان جشنواره پویانمایی امکان ثبت‌نام در سایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیز فراهم می‌شود.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب درحال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =