نشست‌های تخصصی را ادامه دهید/ خبرهای خوبی برای مربیان پاره‌وقت در راه است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران با حضور در کارگاه درک و شناخت بهتر از موسیقی با مربیان کانون دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران صبح  روز ۱۰ خرداد ماه با حضور در کارگاه «درک و شناخت بهتر از موسیقی در هنر پویانمایی» که ویژه مربیان کانون با تدریس مهدی زارع برگزار می‌شود، با مربیان کانون دیدار و گفتگو کردند.
کریمی‌صارمی در ابتدای این جلسه عنوان کرد: سال‌های قبل جشنواره‌ای به نام «کیدز فور کیدز» برگزار می‌شد که چهار سال به تعویق افتاده است. درخواست‌های زیادی از سوی مربیان کانون برای برگزاری مجدد این‌ رویداد وجود دارد و ما می‌توانیم در سالی که جشنواره پویانمایی تهران برگزار نمی‌شود، جشنواره «کیدز فور کیدز» را برگزار کنیم.
او ادامه داد: حتی می‌توانیم‌ این جشنواره را در یکی از استان‌ها به عنوان مرکز انیمیشن کشور برگزار کنیم.
دبیر جشنواره پویانمایی تهران اظهار کرد: قدردان‌ همکاران معاونت فرهنگی کانون هستیم که امکان برگزاری این نشست‌های تخصصی را فراهم کردند و دوستان‌ هم با عشق و علاقه به این نشست‌ها می‌آیند.


او در ادامه از برگزاری کارگاه‌های «کچه» خبر داد و گفت: در افتتاحیه نمایشگاه «کارکچه» آقای علی‌اکبرزاده گفتند که امیدواریم این نوع فعالیت‌ها در کانون ادامه داشته باشد و ما هم تلاش داریم تا در تابستان در کانون کارگاه «کچه» برگزار کنیم.
کریمی‌صارمی در پایان خطاب به مربیان کانون بیان کرد: این‌ نشست تخصصی است و اگر مطالبه‌ای از مدیرعامل کانون دارید، خواهش می‌کنم به صورت مکتوب و در قالب یک نامه مساله‌تان را بنویسید تا پیگیری شود. خوب است گه این فرهنگ نامه‌نگاری در جامعه ما هم نهادینه شود.
علی‌اکبرزاده در ادامه این نشست عنوان کرد: خوشامد می‌گویم به علاقه‌مندان فعالیت در کانون و خوشحالم از اینکه با شور و علاقه در کارگاه‌ها شرکت می‌کنید.
او ادامه داد: پس از سپری شدن یک دوره آموزشی نگاه و رفتار ما ‌باید نسبت به موضوع و فعالیتی که انجام می‌دهیم، عوض شود و این مهم‌ترین اهداف کارگاه‌های آموزشی است.
مدیرعامل کانون خاطرنشان کرد: خوشحالم که این‌ انگیزه در شما وجود دارد و با عشق و علاقه آمدید تا آموزش ببینید و دست پر به استان‌ها برگردید. قدر این لحظات و فرصت‌ها را بدانید.
او افزود: از محمود مروج و محمدرضا کریمی‌صارمی برای اینکه چنین فضای آموزشی را برای دوستان فراهم کردند، تشکر می‌کنم. خود من هم‌ بسیار علاقه داشتم که با شما در این نشست‌ها شرکت کنم و آموزش ببینم.


علی‌اکبرزاده اظهار کرد: قطعا با برگزاری این جلسات کوتاه همه مفاهیم به شما منتقل نمی‌شود، بنابراین باید آموزش را پیگری کنید. این اولین جلسه حضوری پس از شیوع ویروس کرونا است و امیدوارم که این جلسات حضوری ادامه داشته باشد.
او تاکید کرد: چنین جلسات تخصصی باید بیشتر باشد و ارتباط دوستان تقویت شود. این‌ وظیفه کانون است و شما هر چقدر آگاه‌تر و مجهزتر باشید، مراکز ما در کانون پربارتر می‌شود. امیدوارم با بهره کامل از این کلاس خارج شوید و به استان‌ها بازگردید.
مدیرعامل کانون در پایان خطاب به مربیان پاره‌وقت کانون گفت: در آینده خبرهای خوبی برای مربیان پاره‌وقت کانون خواهیم داشت و ما باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا شما را کنار خودمان نگه داریم.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب درحال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =