کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خواستار شرکت فعالانه در اجرا و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری بین المللی، ملی و استانی شد.

نشست مدیر کل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اعلام آمادگی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بین المللی.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ با حضور بهناز ضرابی زاده و معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دفتر غلام رضا فریدونی مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، ضمن تبریک  انتصاب ایشان به تشریح فعالیت های کانون پرداخت و اعلام آمادگی مجموعه کانون را جهت  همکاری  همه جانبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری رویداد های بین المللی ، ملی و استانی را تقدیم ایشان نمود و در تکمیل صحبت های خود به اتمام همه پروژه های نیمه تمام کانون پرورش فکری در سه سال گذشته اشاره کرد و به گزارش مبسوطی از اهداف و فعالیت های فرهنگی و هنری کانون پرداخت.


در ادامه فریدونی مدیرکل اموراجتماعی استانداری، به عضویت خود در دوران کودکی  در کانون پرورش فکری همدان اشاره کرد و به نقل خاطرات خود از مربیان و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت. و کشف استعداد و مهارت ورزی کودکان و نوجوانان برای تربیت نسلی ایرانی اسلامی، پویا  و کار آمد را از اهداف اصلی کانون پرورش فکری دانست.
همچنین در پایان ضرابی زاده  تقاضای بازدید استاندار همدان و هیات همراهشان را در روز های آتی از مراکز کانون و فعالیت های کانون را در خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =