بازدیدها و آموزش‌های اعضای مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در راستای اهمیت محیط زیست

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته محیط زیست با حضور کارشناسان این حوزه با اهمیت محیط زیست آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران در مراکز فرهنگی‌هنری استان به مناسبت هفته محیط زیست، ویژه‌برنامه‌هایی برای اعضا تدارک دیدند.

در این ویژه‌برنامه‌ها، که با حضور کارشناسان محیط زیست همراه بود، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، بزمان، چابهار، نیکشهر، میرجاوه و کنارک با اهمیت محیط زیست در زندگی آشنا شدند.

آشنایی با گونه‌های زندگی جانوری و گیاهی منطقه و استان، چگونگی محافظت از این گنجینه‌ها و زیان‌های آسیب‌دیدن این محیط زندگی‌بخش از جمله مواردی بود که اعضا از کارشناسان فرا گرفتند.

در برخی مراکز نیز مربیان با تدارک بازدیدهای علمی، اعضا را به محیط خارج از مرکز بردند و اعضا در کارگاه‌های عملی، در مورد محیط پیرامون خود نکته‌های ارزشمندی آموختند.

معرفی کتاب، نقاشی، کاغذ و تا، بازی، بحث آزاد با موضوع محیط زیست، تقدیر از فعالان و برگزیدگان این حوزه، کاردستی و چگونگی استفاده از دورریختنی‌ها دیگر برنامه‌هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با کمک کارشناسان محیط زیست، برای اعضا اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =