دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با حوزه هنری برای توسعه خدمات حوزه کودک و نوجوان

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با حوزه هنری ، برای توسعه خدمات حوزه کودک و نوجوان در مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با ریاست حوزه هنری  ضمن بیان ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال گذشته و جاری، به ارایه پیشنهادهایی در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک با با حوزه هنری در مناطق کمتر توسعه یافته به طور اختصاص منطقه لبنان شهرستان گچساران  پرداخت.

کبری اخلاقی‌نیا  با مهم خواندن نقش کانون در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و تاکید بر طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی با هدف ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی کودکان مناطق محروم روستایی شهرستان‌ها از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون، گفت: با حمایت خیران می توان خدمات کانون را به دل روستاهای استان برد و کام کودکان و نوجوانان روستایی را شیرین ساخت.

وی اظهار داشت: این جلسه با هدف ارتقاء فعالیت‌های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری در مناطق حاشیه نشین بلاخص منطقه حاشیه نشین لبنان برگزار شد.

وی ادامه داد:  بررسی‌ها موجود نشان می‌دهد این فعالیت ها برای اعضای کودک و نوجوان این مناطق تاثیرگذار می باشد و ضمن اینکه می‌تواند آثار فاخر فرهنگی هنری و ادبی را از میان این مخاطبان تولید کرد.

گفتنی است مقرر شده است با همکاری حوزه هنری در علاوه بر منطقه لبنان در مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج نیز فعالیت‌های مختلفی از جمله نمایش خلاق، نقاشی، قصه گویی، شعر و داستان را در جهت ارتقاء سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان این مناطق انجام می شود..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =