تماشاخانه سیار کانون، جریان فرهنگی خوبی ایجاد کرده است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: تماشاخانه سیار، جریان فرهنگی بسیار خوبی است و این امکان را ایجاد می‌کند که فعالیت‌های مختلف به صورت سیار در مناطق محروم انجام شود.

فرهاد آقابیگی در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان، گفت: از آنجایی که در استان خراسان شمالی روستاهای زیادی وجود دارد، تاکید استاندار بر محوریت قرار دادن روستاها در برنامه‌های فرهنگی بود، به همین دلیل بیشترین حضور تماشاخانه سیار را در روستاها شاهد بودیم که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

وی با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جریان فرهنگی خوبی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: تماشاخانه سیار، جریان فرهنگی بسیار خوبی است و تقریبا شبیه به سیاستی است که در حوزه کتابخانه سیار اجرا می‌شود. تماشاخانه سیار این امکان را ایجاد می‌کند که فعالیت‌های مختلف به صورت سیار در مناطق محروم انجام شود. زمانی که اجراهای تماشاخانه سیار در استان ما تمام شد بسیاری از مردم درخواست کردند که تماشاخانه باردیگر به روستای آنها برگردد و برنامه داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی با اشاره به تعداد اجراهای تماشاخانه سیار در این استان گفت: شش اجرا در سه روز و دو نوبت صبح و بعدازظهر داشتیم و تماشاخانه سیار در شهرستان‌های فاروج، گرمه، جاجرم، اسفراین و بجنورد حضور پیدا کرد.

آقابیگی افزود: نمایش «شهر پرندگان» در استان ما اجرا شد که بسیار نمایش خوب و باکیفیت و باب سلیقه کودکان بود. علاوه بر اجرای تئاتر، فعالیت‌های دیگری مانند سرود به این برنامه اضافه شد که مورد توجه کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده‌های آنها قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =