تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری سفیر خوبی برای کانون است

مدیرکل کانون مازندران گفت: محتوایی که در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود، سفیر خوبی برای کانون است و دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت.

محمدعلی یزدان شناس در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با بیان اینکه تا کنون هشت اجرا در دور اول حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفته است، گفت: تاکنون در شهرستان‌های سوادکوه، شیرگاه، بهشهر، ساحل ساری، جویبار و بابل اجرا داشته‌ایم و ۲۸ تیرماه دور بعدی اجراها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی را شاهد بودیم، به‌ویژه با تاکید استانداری مازندران بر گسترش برنامه‌های فرهنگی در نوار ساحلی و تفرجگاه‌ها، حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نوار ساحلی باعث حضور چشمگیر مسافران شد.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه تماشاخانه یکی از بخش‌های مهم کانون است، گفت: با وجود تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مناطق مرفه‌نشین و محروم می‌توانند در برنامه‌های فرهنگی حضور داشته باشند. از لحاظ محتوایی آثار کانون همیشه در سطح خوبی قرار داشته و نشاط و پویایی را ایجاد کرده است. از طرفی از آنجایی که این اتفاق سال‌هاست در استان‌های سراسر کشور در حال رخداد است، برای بسیاری از مخاطبان طعم نوستالژی دارد.

یزدان‌شناس ادامه داد: محتوایی که در این تماشاخانه به نمایش گذاشته می‌شود، سفیر خوبی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تماشاخانه رویکرد کاملا مشخصی دارد و با توجه به اینکه ما در مازندران میزبان مسافران زیادی هستیم، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت معرفی آداب و رسوم از استان، تاثیرات خوبی را بر مخاطبان داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اشاره به مشارکت حداکثری سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی گفت: استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری، نیروی انتظامی، سازمان نظام مهندسی، هلال‌احمر و اورژانس در برگزاری این برنامه همکاری خوبی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =