نشـست تخصصی عفاف و حجاب درکانون لرستان برگزارشد

به مناسبت «هفته عفاف و حجاب» نشست تخصصی با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون، همکاران اداره کل و کانون زبان و حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: امروز شنبه ۲۵ تیرماه  ۱۴۰۱نشـست تخصصی عفاف و حجاب در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزار شد.
این برنامه به مناسبت «هفته عفاف و حجاب» با حضور: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر به صورت مجازی درفضای اسکای روم در حالی برگزارشد که مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون، همکاران اداره کل و کانون زبان در آن شرکت داشتند.


درابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی داشت هفته عفاف و حجاب از مسئولان کانون لرستان به خاطر برگزاری این جلسه تقدیر کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای تربیت دینی و اعتقادی کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جزء اقدامات مهم در عرصه‌ی تعلیم و تربیت درجامعه است.
امام جمعه شهرستان پلدختر افزود: بحث عفاف و حجاب یکی از مهمترین موضوعاتی است که بر رعایت آن تاکیدهای فراوان شده است و انتقال مفاهیم تربیتی در این زمینه به مخاطب کودک ونوجوان توسط مربیان توانمند کانون با واسطه های تربیتی به بهترین شکل انجام می پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به نقش خانواده ها در ترویج حجاب تاکید کرد و عنوان داشت: اگر موضوع حجاب و عفاف در خانواده رعایت شود بی‌شک پایداری خانواده بیش‌تر خواهد شد.
وی با بیان احادیث و روایاتی از پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه الزهرا(س) پرداخت و گفت: حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه(س) به عنوان الگو در زندگی و در فعالیت های مذهبی مراکز کانون مد نظر مربیان قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان پلدخترضمن تقدیر از مدیر کل و مربیان مرکز این شهرستان به خاطر همکاری در برگزاری برنامه های مناسبتی در طول سال و برگزاری کلاس های اوقات فراغت کانون بیان داشت: کانون پرورش فکری مورد اعتماد خانواده هاست و مربیان کانون بهترین الگو برای کودکان ونوجوانان و آینده سازان این کشور هستند.
در پایان این نشست تخصصی شرکت کنندگان سوالات خود را مطرح و حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی به آنها پاسخ داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =