برنامه‌های تماشاخانه سیار اثربخشی بالایی دارد

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: برنامه‌های سیار نسبت به ثابت مقرون به صرفه‌تر هستند و به لحاظ هزینه می‌توان آن را جایگزین برنامه‌های ثابت کرد.

مهری فلاح در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به شش اجرای تماشاخانه سیار در استان البرز، گفت: ما برای تماشاخانه سیار شش اجرا در شهر کرج، مناطق مهرشهر، عظیمیه و منطقه کم برخوردار خط ۴ در نظر گرفته‌ بودیم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و کودکان و نوجوانان مواجه شد.

وی ادامه داد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ایجاد شادی و نشاط، غنی‌سازی اوقات فراغت و معرفی فعالیت‌های کانون در استان البرز حضور پیدا کرد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز استان نوپایی نسبت به سایر استان‌های کشور است، به همین خاطر کمتر شناخته شده و حضور تماشاخانه سیار در این استان بهترین موقعیت برای معرفی فعالیت‌های کانون است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری البرز افزود: نمایش «بچه‌های ایران» در این تماشاخانه اجرا شد و از آنجایی که کرج، با توجه به تنوع قومیتی و فرهنگی «ایران کوچک» نام‌گذاری شده است، انتخاب و اجرای این نمایش بسیار عالی بود.

فلاح با اشاره به همراهی سازمان‌ها و ارگان‌های همراه در برگزاری این تماشاخانه سیار، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج و قرارگاه اجتماعی استانداری البرز در برگزاری این برنامه همراه شایسته‌ای بودند. در استان البرز ۶۵ نقطه محروم شناسایی شده است که با دستور استانداری البرز، قرارگاه اجتماعی استان در این منطقه تشکیل شد و تمام ادارات و ارگان‌ها موظف شدند برای خدمت‌رسانی به این ۶۵ نقطه محروم، بسیج شوند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در پایان گفت: تماشاخانه‌های سیار از آنجایی که به مناطق کم‌برخوردار نیز سفر می‌کنند، عدالت فرهنگی نیز رعایت می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =