کانون پرورش فکری یک محیط اثر گذار و هدف‌گذار است

محمد غفاری سرپرست کانون قم بیان کرد؛ کانون پرورش فکری یک محیط اثر گذار و هدف‌گذار است و تا هنگامی که افراد وارد محیط کاری این سازمان نشوند، نظم و هدف گذاری درست این سازمان را متوجه نخواهد شد .

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان قم،نشست صمیمی با حضور حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، و محمد غفاری سرپرست کانون کودکان و نوجوانان استان قم ، و مسئولین مراکز کانون پرورش فکری قم در روز دوشنبه ۳ مرداد۱۴۰۱ در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی و اجنماعی استانداری صورت گرفت .

محمد غفاری سرپرست کانون قم در این نشست بیان کرد؛ کانون پرورش فکری یک محیط اثر گذار و هدف‌گذار است و تا هنگامی که افراد وارد محیط کاری این سازمان نشوند، نظم و هدف گذاری درست این سازمان را متوجه نخواهد شد .

وی افزود، پیج و مهره های کانون پرورش فکری درست جانمایی شده و چرخ دنده ها حرکت درست دارند. نکته قابل توجه این است که باید در مدیریت امور تسهیل گری کرد و موانع را برداشت تا حرکت همکاران با سرعت بیشتر به هدفی که برنامه ریزی شده پیش بروند. نمونه عملکرد درست برنامه‌های کانون ،اعضاء موفقی و قدیمی کانون اندکه افراد تاثیر گذار در کل کشور هستند و استان قم نیز سرآمد است .

غفاری در خصوص جانمایی مراکز در سطح استان افزود؛ بحث جانمایی مراکز کانون و نقطه گذاری ها سطح شهر ایرادات زیادی دارد و در برخی مناطق استان، مرکز کانون پرورش فکری وجود ندارد که بتوانیم کودکان و نوجوانان کل استان را به یک اندازه در زمینه فرهنگی و هنری پوشش بدهیم .

حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم ،ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های فرهنگی و هنری که درکانون پرورش فکری استان صورت می گیرد بیان کرد؛ بهتر است ارگان های مثل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و آموزش و پرورش استان در راستای اهداف کانون سرمایه گذاری کنند.ایشان در ادامه اشاره کرد؛ امنیت همکاران کانون نیز باید توسط نیروی انتظامی به صورت ویژه صورت گیرد.

غریب در خصوص تامین اعتبارات  بیان کرد؛با توجه به رایزنی های که انجام می شود، اعتبارات کانون دردستور کاربرنامه های استان قرار خواهد گرفت .

در ادامه مسئولین مراکز در مورد فعالیت های مرکز و مسائل امنیتی و فرهنگی مناطق مختلف استان نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =