برنامه روز جهانی مساجد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار شد 

ایراندخت هاشمی مربی مسئول مرکزشماره یک ایلام در راستای توسعه و تعمیق فعالیت های دینی و مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شرکت اعضا و مربیان مراکز وتولید وخلق اثر برای برگزاری نخستین جشنواره ادبی ، فرهنگی ، هنری، پژوهشی با عنوان «نماز کلید بهشت است » خبرداد.

برنامه روز جهانی مساجد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، ایراندخت هاشمی مربی مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام ، در راستای توسعه و تعمیق فعالیت های دینی و مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شرکت اعضا و مربیان مراکز وتولید وخلق اثر برای برگزاری نخستین جشنواره ادبی ، فرهنگی ، هنری، پژوهشی با عنوان «نماز کلید بهشت است » خبردادو گفت:به مناسبت روز جهانی مساجد ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری این جشنواره در بین کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان نمود.

 هاشمی افزود: بخشهای مختلف این جشنواره شامل؛ نشریه دیواری، کتابسازی ، پادکست قصه گویی ،مقاله ،نقاشی وخاطره است. 

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاریخ برگزاری این جشنواره وارسال آثار را از مرداد ماه تا پایان شهریور ماه اعلام نموده است و آئین اختتامیه نیز در ۱۹ مهرماه برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر اهداف کانون مبنی بر غنی سازی اوقات فراغت و استعدادیابی جامعه هدف اظهار داشت: رسالت مربیان کانون علاوه بر استعدادیابی، تقویت، رشد و ارتقاء این استعدادها در جهت تعالی قشر مخاطب و مسیردهی این استعدادها برای پرورش کودکانی خلاق در جامعه است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بصورت هدفمند در جهت شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان وآشنایی آنها با مقوله های مختلف فرهنگی، هنری،مذهبی، و ادبی برنامه های خلاق و اثر گذاری را برای قشر مخاطب ارائه می دهد و جشنواره های متعدد و مرتبط زیادی با موضوعات مختلف در طول سال اجرا می نماید.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی فرهنگی، هنری و ادبی که در مراکز کانون ارائه می شود تصریح کرد: امروز نیز به مناسبت روز جهانی مساجد و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با اماکن مذهبی و آئین دینی برنامه هایی با این موضوع در مرکز شماره یک اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های امروز اعضاء مرکز شماره یک کانون،برای شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی ، هنری، ادبی با نام «نماز کلید بهشت» است ،گفت: اعضاء کودک و نوجوان این مرکز امروز با اشتیاق به ساخت نشریه دیواری و کتابسازی برای شرکت در جشنواره پرداختند و این روز را با نام روز جهانی مساجد با ساخت ماکت و اجرای برنامه‌های فرهنگی به خاطر سپردند.

گفتنی است این جشنواره با همراهی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ، ستاد اقامه نماز استان ایلام ، اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ، بانک ملی ایران_اداره امور شعب استان ایلام ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =