رونق فعالیت‌های کانون در همکاری با آموزش و پرورش

برگزاری مشترک اجلاس با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران کانون پرورش فکری می‌تواند در جهت رونق فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اثرگذار باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جهانبخش قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی درباره دستاوردهای اجلاس مدیران و روسای آموزش پرورش و کانون گفت: در این اجلاس عمدتا مسئولان عالی‌رتبه ازجمله رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش و دیگر سخنرانان دیدگاه‌های خود را در رابطه با اهمیت آموزش و پرورش بیان داشته و بر لزوم تحول تاکید داشتند. همچنین زمینه آشنایی بیشتر مدیران مجموعه وزارت آموزش و پرورش با یکدیگر فراهم شد.

قنبری استمرار طرح «کانون مدرسه» را از موضوع‌های مطرح شده در یکی از کمیسیون‌های این اجلاس عنوان کرد.

وی درباره برنامه‌های انجام شده در حوزه عدالت تربیتی و تامین نصیب برابر آموزشی در استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی مراکز ۵۰‌گانه در اقصی نقاط استان پراکنده است و عمده مراکز در نقاط محروم واقع هستند.

مدیرکل کانون استان مرکزی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در ارتباط با ایجـاد فرصت‌های نوین تربیتی و پرورشی، تحکیم رابطه خانواده و مدرسه تصریح کرد: با عنایت به بهره‌مندی برخی از نقاط محروم استان از خدمات کانون پرورش فکری با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله دفتر اجتماعی استانداری فعالیت‌های مختلفی در رابطه با موارد مطرح شده انجام و یا در حال انجام است.

وی برگزاری مشترک این اجلاس با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و کانون را فرصتی برای کمک به تحکیم ارتباط‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه در راستای بهره بردن و هم‌افزایی دانست.

جهانبخش قنبری ادامه داد: اگر این ارتباط به صورت مدیریت شده و با احترام متقابل صورت گیرد می‌تواند در جهت رونق فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اثرگذار باشد.

سی‌وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش روزهای ۲۹ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =