زنگ آغاز هفته‌ی ملی کودک نواخته شد

مراسم و ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک در استان اردبیل با نواخته شدن زنگ مدارس گل‌های بهشت و مهدالرضا توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش و سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قبل از ظهر روز شنبه ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی آیینی که با حضور دانش آموزان، معلمان، جمعی از اولیا، مسوولان و کارشناسان اداره کل آموزش‌وپرورش در مدرسه گل‌های بهشت اردبیل برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان با تبریک آغاز هفته‌ی ملی کودک گفت: کودکان انسان‌هایی با طینتی پاک هستند که در کنار اهمیت به رشد جسمانی سالم، تعلیم و آموزش آن‌ها، باید تربیت صحیح کودکان نیز موردتوجه قرار گیرد.

زنگ آغاز هفته‌ی ملی کودک نواخته شد

سرپرست کانون استان اردبیل با اشاره به اینکه شکل‌گیری شخصیت از دوران کودکی روی می‌دهد، تصریح کرد: دوران کودکی مانند صفحه سفیدی است که با نقش بستن آثار تربیتی روی آن، جایگاه شخصیتی انسان‌ها را برای تمام عمر تعیین می‌سازد.

بر اساس این خبر در مراسمی دیگر که به همین مناسبت در مرکز پیش دبستانی مهدالرضای اردبیل برگزار شد، ملک‌زاده فرد طی سخنانی بابیان اینکه کودکان در تعامل با محیط اطراف، الگوهای رفتاری را از دیگر افراد جامعه تقلید می‌کنند، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت پاسخ به دغدغه‌های فکری خانواده‌ها در حوزه تربیتی، با اجرای برنامه و فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی و همچنین ارایه خدمات کتابخانه‌ای متناسب با گروه‌های سنی مختلف، در راستای آموزش مهارت‌های زندگی و پذیرش و رعایت هنجارهای اجتماعی در خدمت نسل آینده‌ساز کشور است.

زنگ آغاز هفته‌ی ملی کودک نواخته شد

گفتنی است در ادامه این مراسم، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک زنگ مدرسه نواخته شده و برنامه‌هایی مانند اجرای مسابقه، همخوانی سرود سلام فرمانده، دکلمه خوانی و قصه‌گویی نیز برای حاضران اجرا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =