جشن بزرگ هفته ملی کودک در کانون خلخال برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی روز جهانی کودک، با حضور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، مدیر آموزش‌وپرورش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان و کارشناسان دیگر اداره‌های شهرستان خلخال، روز یکشنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۱، در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در دومین روز از هفته‌ی ملی کودک جشن بزرگ گرامیداشت این مناسبت با حضور اعضای مهدکودک شکوفه‌های امید و دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی نهضت و خاقانی خلخال، با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی برگزار شد.

جشن بزرگ هفته ملی کودک در کانون خلخال برگزار شد

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان طی سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت دوران کودکی در رشد و پرورش شخصیت افراد، خطاب به مربیان، معلمان و اولیای حاضر در مراسم، گفت: کودکان، هنجارها و بایدونبایدهای اجتماعی را از گفتار و رفتار ما بزرگ‌سالان می‌آموزند بنابراین با مراقبت از گفتار خود و ارایه الگوهای رفتاری صحیح در تربیت اصولی و موفق فرزندانمان بکوشیم.

ملک‌زاده فرد، بابیان اینکه آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان جبران‌ناپذیر است، این قشر را افرادی حساس و دارای نیازها و توجهات احساسی و عاطفی توصیف کرده و از والدین خواست برای فرزندانشان یک دوست صمیمی و قابل‌اطمینان باشند.

زهرا محیطی مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون خلخال نیز در ابتدای برنامه با گرامیداشت هفته‌ی ملی کودک و دعوت از مسوولان و روسای ادارات به بازدید از نمایشگاه آثار اعضا، به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرکز در طول تابستان پرداخت.

جشن بزرگ هفته ملی کودک در کانون خلخال برگزار شد

پخش فیلم ربات و کشاورز، اجرای مسابقه‌های مهیج و شاد، شعرخوانی، قرائت بیانیه هفته‌ی ملی کودک، پخش کلیپ و قصه‌گویی از داستان «دیو دم به سر» از برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود و در خاتمه، حاضران از نمایشگاه آثار اعضا نیز بازدید به عمل آوردند.

شایان‌ذکر است پس از پایان برنامه، سرپرست اداره کل کانون استان با ودود محمدی شهردار خلخال دیدار و در خصوص رفع مسایل و مشکلات مرکز به رایزنی پرداخت.

شهردار خلخال نیز بابیان اینکه طی سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ عضو کانون بوده، برای حل مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

جشن بزرگ هفته ملی کودک در کانون خلخال برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =