کارشناسان بهزیستی به علاقه‌مندان «فرزندخواندگی» مشاوره می‌دهند

معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با حضور روزانه چهار کارشناس دفاتر بخش «فرزندخواندگی» خود، در جشنواره «هفته ملی کودک» حضور دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این معاونت در روزهای «هفته ملی کودک» روزانه با حضور چهار کارشناس دفاتر فرزندخواندگی خود، از  شهرستان‌های مختلف این استان، پاسخگوی سوال‌های علاقه‌مندان به فرزند خواندگی است.

بنا به گفته کارشناسان این مرکز، خانواده‌های علاقه‌مند به برخورداری از فرزند خواندگی، باید حداقل زمان بین شش تا یک سال را پشت سر بگذارند.

ثبت‌نام در سامانه فرزندخواندگی به نشانی اینترنتی http://adoption.behzisti.net/  و بارگذاری مدارک مورد نیاز، دعوت از متقاضیان برای انجام مصاحبه، هماهنگی با متقاضیان برای انجام بازدید منزل مددکاری، دعوت از متقاضیان برای دریافت معرفی‌نامه، معرفی به مراکز مشاوره فرزندخواندگی برای دریافت خدمات مشاوره، دعوت متقاضیان به کمیته فرزندپذیری استان، معرفی متقاضیان، قرار آزمایشی شش ماهه، معرفی برای تحویل کودک، ارسال پرونده به دادگاه بهزیستی(پس از فرارسیدن نوبت) و اخذ مدارک برای کودک؛ مراحلی است که علاقه‌مندان به فرزندخواندگی باید آن را طی کنند.

کارشناسان بهزیستی به علاقه‌مندان «فرزندخواندگی» مشاوره می‌دهند

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =