ویژه برنامه‌های  مرکز هشتگرد به مناسبت هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی، هنری هشتگرد استان البرز همگام با دیگر مراکز استان و کشور فعالیت‌های ویژه‌ای را به مناسبت هفته ملی کودک اجرا کرده و تا پایان هفته اجرا می کند.

برگزاری نشست آموزشی ویژه والدین

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،مرکز هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان علاوه بر اجرای فعالیت های ویژه کودکان،  روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ همزمان با سومین روز هفته ملی کودک، کارگاه مشاور خانواده با موضوع «بلوغ زودرس در کودکان » با حضور «فاطمه ویسی» روانشناس حوزه روان اداره بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ را ویژه  والدین اعضا  برگزار کرد.

ویژه برنامه‌های  مرکز هشتگرد به مناسبت هفته ملی کودک

مریم فلاح نژاد مسؤول مرکز با اعلام این خبر افزود از آن جایی که برنامه های هفته‌ی ملی کودک با دو رویکرد برنامه برای کودکان و برنامه برای والدین به منظور ایجاد ارتباط مناسب بین خانواده‌ها و کودکان برنامه‌ریزی شده است، این نشست را با هدف آشنایی خانواده‌ها با بلوغ زودرس و چگونگی برخورد با این موضوع، برگزار کردیم .

وی افزود مدرس اداره بهداشت و درمان در این نشست در مورد عوامل بلوغ زودرس در کودکان و راهکارهای مواجه شدن با آن با توجه به دو عامل  شرایط جامعه و تاثیرات تربیتی خانواده و  محتواهای رسانه ای  در مطالبی را برای والدین بیان کرده و  در پایان این نشست ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به  معرفی مراکز مجاز  جهت دریافت مشاوره مناسب اقدام کردند.

برگزاری کارگاه‌های بهداشتتی ویژه دانش آموزان

فلاح نژاد در ادامه از برگزاری کارگاه‌های بهداشتی  ویزه دانش اموزان خبر داد و افزود روز سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ نیز ۵۰ نفز از دانش اموزان مدرسه پسرانه«اوج دانش» برای حضور در فعالیت‌های هفته‌ی ملی کودک در مرکز حضور یافته و علاو بر شرکت در فعالیت های فرهنگی معرفی وقایع و روزشمار هفته کودک و قصه گویی «مرد آواز خوان» در کارگاه‌های بهداشتی که به همت اداره بهداشت و درمان ساوجبلاغ و در کارگاه‌های «بهداشت روان» با موضوع کاهش اضطراب ،«بهداشت دهان و دندان» شامل بررسی وضعیت دهان و دندان دانش آموزان و آموزش تکنیک‌های صحیح مسواک زدن و «بهداشت و تغذیه» با موضوع آشنایی با  نقش تغدیه در رشد از طریق بازی مار و پله حضور یافتند.

ویژه برنامه‌های  مرکز هشتگرد به مناسبت هفته ملی کودک

ویژه برنامه‌های  مرکز هشتگرد به مناسبت هفته ملی کودک

مسؤول مرکز هشتگرد افزود در پایان این ویژه برنامه هدایایی از سوی اداره بهداشت ودرمان ساوجبلاغ به دانش آموزان اهدا شد .

ویژه برنامه‌های  مرکز هشتگرد به مناسبت هفته ملی کودک

روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ نیز دانش اموزان مدرسه دخترانه «خورشید» شهرستان ساوجبلاغ میهمان مرکز کانون در هشتگرد بودند و از فعالیت های متنوع مشابه روزهای قبل استفاده کردند.

برگزاری جشن ویژه اعضا در مرکز هشتگرد

فلاح نژاد، مسؤول مرکز هشتگرد همچنین  از برگزاری جشن ویژه اعضای مرکز در روز پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱۱ خبر داد.

قرائت قرآن و سرود ملی،معرفی وقایع هفته کودک و تبریک این هفته و قرائت پیام مدیرعامل کانون برای کودکان، اجرای نمایش  چشمه ی مقدس توسط اعضای نوجوان مرکز،-اجرای کنسرت گروه موسیقی کودک مرکز با مربی گری زهرا ناصرزارع، مربی موسیقی این مرکز، اجرای شعرخوانی توسط عضو کودک «لیانا سلطان محمدی» با موضوع دنیای کودکان،

نمایش ویدیویی کوتاه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعضای مرکز هشتگرد در تابستان۱۴۰۱ و تجلیل  از قصه‌گویان منتخب مرحله‌ی کتابخانه ای ازبرنامه‌هایی بود که این مقام مسؤول به آن ها اشاره کرد.

گفتنی است فعالیت‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» هم زمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۲ در مرکز هشتگرد و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =