برنامه راهبردی کانون؛ در دست تالیف است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از لزوم نگارش برنامه راهبردی کانون؛ خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی به مناسبت «هفته ملی کودک» با حضور در جمع نویسندگان و خالقان ادبی کودک و نوجوان گفت: برنامه‌های راهبردی کانون در حال تالیف است.

مدیرعامل کانون ضمن قدردانی از نویسندگان به‌خاطر حمایت‌های همه جانبه آنان از کانون و کتابخانه‌های آن، کانون را مامنی برای پرورش کودکان و نوجوانان این مرز و بوم در سراسر کشور دانست.

وی تاکید کرد: ما صدای تمام کسانی که مرتبط با کانون هستند را، می‌شنویم و به دنبال رساندن کانون به جایگاه اصلی خودش هستیم.

علامتی تصریح کرد: بازوی ما، برای رسیدن به اهداف اساسی کانون؛ کسانی هستند که در کسوت‌های مختلف با کانون در ارتباط‌اند؛ چه مربیان زحمتکش کانون و چه نویسندگان و شاعران حوزه‌ی کودک و نوجوان .

وی در پاسخ به برخی پرسش‌های حاضران افزود: کتاب اولی‌ها، باید ساز و کار خاص خود را، داشته باشند همچنانکه لازم است دلایل رد یا تایید آثار به مولفان و پدیدآورندگان شفاف‌سازی شود.

مدیرعامل کانون گفت: لازم است اولویت‌های چاپ کتاب برای بخش انتشارات کاملا مشخص باشد و ساماندهی ارسال کتاب به مراکز کانون نیز از برنامه خاصی تبعیت کند.

برنامه راهبردی کانون؛ در دست تالیف است

در این نشست که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران  برگزار شد، برخی پدیدآورندگان ادبی به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند؛ اختصاص دفتری به نویسندگان، برای ارتباط مستقیم با گروه‌های سنی مخاطب، فرصت‌سازی برای نویسندگان نوقلم، تجدید نظر در تعداد و نفرات شورای عالی کتاب و پرداختن به موضوع نمایشنامه به‌صورت ویژه، برخی از خواسته‌های نویسندگان بود که با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مطرح کردند.

برنامه راهبردی کانون؛ در دست تالیف است

نمایشگاه هفته ملی کودک روز ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =