آغاز فصل دوم بازدیدهای گروهی سرپرست و کارشناسان کانون البرز از مراکز استان

مهری فلاح، سرپرست و کارشناسان واحدهای مختلف کانون البرز، دور دوم بازدیدهای گروهی خود از مراکز کانون استان را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این بازدیدها که اولین نوبت آن در فصل بهار برگزار شده بود، با هدف آشنایی همکاران ستادی با مشکلات مراکز و رفع آن‌ها برگزار می‌شود .

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، در نخستین بازدید از دور دوم که از مرکز شماره ۳ کانون کرج صورت گرفت، در جمع همکاران گفت در فصل بهار اولین بازدیدهای گروهی از مراکز انجام و مشکلات احصا شد و کارشناساان بر اساس صورتجلسات تنظیم شده، موظف شدند که مشکلات را پیگیری و گزارش عملکرد خود در این زمینه را ارایه دهند .

آغاز فصل دوم بازدیدهای سرپرست و کارشناسان کانون البرز از مراکز استان

این مقام مسؤول افزود خوشبختانه در بازه زمانی فصول بهار و تابستان شاهد رفع بسیاری از مشکلات و موانع بودیم که  برخی از مشکلات نظیر مشکلات موجود در حوزه نرم افزار کتابداری نیاز به مکاتبات و رایزنی با مسؤولان کشوری کانون دارد که در حال پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.

فلاح در بخش دیگری از این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد،  ادامه داد در دیگر حوزه‌ها سخنان مسؤولان محترم مراکز و همکاران ارزشمندشان را شنیده و در جهت پی گیری و رفع مشکلات گام برداشته‌ایم و اکنون در دور دوم این بازدیدها ضمن بررسی مشکلات باقی‌ مانده با درخواست‌های جدید همکاران آشنا شده و سعی خواهیم کرد با توان نیروهای ستادی و مراکز و به کاربردن امکانات و ظرفیت‌ها در جهت رفع مشکلات و تسهیل امور مراکز فرهنگی، هنری کانون به جهت خدمت رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان استان تلاش کنیم .

در ادامه این نشست لیلی همتی، مسؤول مرکز و همکاران‌شان موضوعات مرکز در حوزه‌های مختلف را عنوان کردند و کارشناسان گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده و فعالیت‌های در حال پیگیری ارایه کردند.

لازم به توضیح است مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد کانون البرز، مسؤولیت تنظیم صورتجلسات و پیگیری امور مربوطه از سوی همکاران ستادی را در این نشست‌ها که در مراکز شش گانه‌ی البرز برگزار می‌شود را  بر عهده دارد.

آغاز فصل دوم بازدیدهای سرپرست و کارشناسان کانون البرز از مراکز استان

آغاز فصل دوم بازدیدهای سرپرست و کارشناسان کانون البرز از مراکز استان

آغاز فصل دوم بازدیدهای سرپرست و کارشناسان کانون البرز از مراکز استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =