ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

همکاران کانون البرز با اجرای فعالیت‌های متنوع و دعوت از دانش آموزان مدارس و برپایی غرفه فعالیت‌های فرهنگی، هنری در مسیر راهپیمایی روز دانش آموز را گرامی می‌دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، فعالیت‌های فرهنگی ویژه گرامی داشت روز دانش آموز از سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آغاز شده و تا روز جمعه ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت .

مرکز هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۱۰ آبان با دعوت از دانش آموزان پایه‌های پنجم و ششم دبستانی از «شهرک خور»، ضمن معرفی روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و علت نام نهادن این روز،  فعالیت‌های متنوعی را برای این دانش آموزان اجرا کرد.

ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

نمایش فیلم با موضوع «تاریخچه مدرسه‌سازی در ایران»، برگزاری کارگاه نقاشی گروهی با موضوع «مدرسه‌ی مورد علاقه‌ی من»، برگزاری کارگاه بحث آزاد با موضوع «نقش من در آبادانی کشور»، اجرای مسابقه‌ی «مسیر دانش» با موضوع آشنایی با قوانین و  رعایت مقررات در مدرسه و انجام «بازی گروهی» از جمله برنامه‌های اجرا شده در این روز بود

ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

بر اساس این خبر در مرکز شماره ۴ کانون کرج واقع در حصارک بالا نیز روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱برنامه های مشابهی برای ۸۰ نفز از  دانش آموزان مدرسه‌ی «یاوران علم» برگزار شد.

در ابتدای این برنامه «زهره باقری» قصه گوی برگزیده‌ی بخش زنان و مردان مرحله ی استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در البرز قصه‌ی «گل مراد» را برای کودکان قصه گویی کرد.

در ادامه سپیده داداش زاده، مربی فرهنگی مرکز مسابقه‌ی شاد« توپ» را برگزار کرد و در نهایت دانش آموزان بازدید کننده از مرکز پس از تماشای فیلم « دیو دیگ به سر »در کارگاه نقاشی با موضوع «روز دانش آموز» با هدایت خدیجه میرزایی، دیگر مربی فرهنگی مرکز حضور یافتند.

ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

روز پنجشنبه ۱۲ آبان همکاران مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز   جشن ویژه‌ای را با حضور ۳۵ نفر از اعضا این مرکز برگزار کردند.

  دراین جشن که همزمان با ولادت با سعادت  حضرت امام حسن عسکری (ع)اجرا شد، سپیده اخلاقی، مربی فرهنگی مرکز به معرفی شخصیت این امکام بزرگوار پرداخت؛ اجرای مسابقه ««جواب برعکس» برای اعضا نوجوان توسط الهام عابدی، دیگر مربی این مرکز  ومسابقه حفظ تعادل وبازی با کلمات  برای اعضا کودک توسط معصومه ترکاشوند، دیگر برنامه اجرایی مرکز بود؛ در پایان این نشست صمیمانه نیز فیلم سلطان پنیر –موش برای کودکان و نوجوانان حاضر به نمایش درآمد .

برگزاری غرفه‌ی فعالیت های فرهنگی، هنری در مسیر راهپیمایی روز دانش آموز

لازم به توضیح است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای مربوطه در راهپیمایی باشکوه روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ که به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز برگزار شد، حضور یافته و کودکان و نوجوانان  با حضور در غرفه‌ی فعالیت های فرهنگی، هنری  کانون از فعالیت‌های متنوعی مانند نقاشی و کاردستی بهره مند شدند.

مهری فلاح، سرپرست و جمعی از کارشناسان و  همکاران کانون استان در این مراسم حضور داشتند.

گزارش تصویری از غرفه کانون در راهپیمایی ۱۳ آبان

گفتنی است همکاران تمامی مراکز  کانون استان، ضمن فضا سازی فعالیت های این مناسبت را   با هدف معرفی روز دانش آموز و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز و  ایجاد روحیه‌ی خود باوری و شور و نشاط در دانش آموزان، در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

ویژه برنامه‌های کانون البرز به مناسبت گرامی داشت روز دانش آموز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =