اجرای طرح توانمندسازی هنری مناطق محروم در محله لبنان شهرستان گچساران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در محله لبنان شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی‌نیا در نشست برنامه‌ریزی این طرح در سال جاری با حضور حسن قهرمانی مدیر مرکز هنر مردمی حوزه هنری کشور در مرکز فرهنگی هنری گچساران گفت: توجه به مناطق کم برخوردار در حوزه فرهنگی و هنری از دغدغه های مسوولان است و در این خصوص باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا فعالیت های فرهنگی و هنری در همه نقاط به خصوص مناطق کم برخوردار جریان یابد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای اعتلای فرهنگ و هنر بهره برد افزود: باید با ورود به محلات و مناطق کم برخوردار، شادی و نشاط را در بین همه شهروندان ایجاد کرد.

حسن قهرمانی مدیر مرکز هنر مردمی حوزه هنری کشور نیز گفت: تقویت مسئولیت اجتماعی در هنرمندان ، ارتباط میان هنرمندان و استعدادهای محلات حاشیه نشین ، مردمی‌سازی هنر، هویت‌یابی و شناسایی نقاط مثبت محلات حاشیه نشین و کم برخوردار و ارائه آن در قالب آثار مکتوب مورد از اهداف این طرح می باشد.

گفتنی است طرح ملی تحول و توانمند سازی استعدادهای هنری محلات حاشیه نشین و کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد در محله لبنان شهرستان گچساران به همت حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین سال خود اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =