پاسخگویی تلفنی سرپرست کانون البرز به شهروندان در سامانه سامد

سرپرست کانون البرز با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از طریق شماره ۱۱۱، سامانه سامد ( سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) به سوالات مخاطبان به صورت برخط پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهری فلاح، سرپرست کانون که به همراه مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی و اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از ساعت ۱۲/۳۰ الی۱۴ روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱  در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز،  حضور یافته بود به صورت برخط پاسخگوی سوالات شهروندان بودند .
 بر اساس این خبر با توجه به  این که سامانه سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) با شماره ۱۱۱ به شکل مستمر دایر است، مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف در این برنامه  حضور یافته و به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

فلاح، سرپرست کل کانون البرز  در این نشست به سؤالات مخاطبان در خصوص ویژه برنامه‌های هفته‌ی پژوهش، توسعه‌ی مراکز کانون در استان، نحوه‌ی جذب نیروی انسانی و   تشریح فراخوان‌های نقاشی خانواده‌ی من  و قصه‌گویی البرز، پاسخ داد.

گفتنی است علاقه مندان به ارتباط با سرپرست کانون البرز، می توانند هر هفته روزهای سه شنبه  به صورت حضوری با این مقام مسوول دیدار کنند. 

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۳۴۰۹۰۸۸۴ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =