حضور مربیان فرهنگی کانون البرز در دومین نشست «برقراری روابط مثبت»

مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در نشست صمیمانه‌ای با شیوه‌های برقراری ارتباط مثبت در مراکز فرهنگی، هنری آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، میترا فرهادیان، مسؤول مرکز شماره ۲ کانون در شهر کرج، یه عنوان مدرس، اداره‌ی این نشست، که دومین نشست صمیمانه با این موضوع بود را بر عهده داشت.

وی در ابتدای این ویژه برنامه که با هدف ارایه‌ی خدمات بهتر به مخاطبان کانون (اعضا، خانواده‌های آنان و دانش آموزان) برگزار شد، مفاهیم ارتباط و لزوم خودشناسی را که در جلسه‌ی گذشته‌(روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ) در مرکز شماره ۱ کانون کرج، مطرح کرده بود را مرور و به سؤالات همکاران در این خصوص پاسخ داد.

حضور مربیان فرهنگی کانون البرز در دومین نشست «برقراری روابط مثبت»

این مدرس سپس از همکاران خواست که به اهمیت ارتباط به عنوان لازمه‌ی زندگی اجتماعی توجه کرده و به چگونگی برقراری ارتباط سالم با دیگران، به ویژه اعضای مرکز و خانواده‌های آنان و همکارانشان توجه کنند.

حضور مربیان فرهنگی کانون البرز در دومین نشست «برقراری روابط مثبت»

تلاش برای شناسایی موانع و مشکلات ارتباطی به ویژه در مراکز فرهنگی، هنری، توجه به عنوان«مربی» در کانون و عمل بر این اساس، لزوم برقراری ارتباط مؤثر با اعضا به منظور جذب و نگهداری آنان، لزوم پاسخ گویی مناسب به خانواده‌ها، توجه ویژه به خوب گوش دادن به سخنان اعضا، ایجاد محیط امن و سالم در مراکز، بررسی ویژگی‌های فعلی خود و مقایسه با ویژگی‌های مورد نیاز یک مربی،  بایدها و نبایدهای ارتباط با اعضا و بیان اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی از دیگر مواردی بود که در این نشست کارگاهی که روز چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد، مطرح شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست نیز همکاران تجربیات خود از اجرای طرح کتابخوانی«کتاب، دانایی، توانایی» را در اختیار یکدیگر قرار دادند.

قرار است این سلسله نشست‌های صمیمانه به جهت بهبود عملکرد همکاران در حوزه‌های مختلف با استفاده از تجارب و توانمندی‌های خود همکاران اجرا شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =