تکمیل پروژه ناتمام مرکز فرهنگی هنری مادوان نیازمند اعتبار و توجه ویژه مسوولان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مسوولان استانی، توجه ویژه جهت تکمیل و بهره‌برداری مرکز فرهنگی هنری مادوان را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاقی نیا در نشست میز خدمت استانداری در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با اشاره به ظرفیت های فرهنگی هنری استان گفت :شکوفایی استعدادهای کم نظیر استانی در رشته‌های گوناگون فرهنگی ،هنری وادبی  نیازمند توجه ویژه مسوولان و  زیرساختهای لازم است.

وی افزود:عقب ماندگی‌های فرهنگی هنری که استان در زیرساخت های فرهنگی با آن مواجه است نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه می باشد تا بتوان شاهد آن باشیم که کودکان ونوجوانان بیشتری از استان استفاده کنند.

اخلاقی نیا ادامه داد: کانون پرورش فکری استان تنها استانی در کشور است که فاقد مجتمع فرهنگی هنری است و یک مرکز ثابت در شهر مادوان با ۶۵ درصد ساخت و نیمه کار می باشد.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده در موافقت نامه مبلغ ۲۳ میلیارد رسال می باشد که اگر ۸۰ درصد این مبلغ تخصیص یابد مرکز فرهنگی هنری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: مرکز فرهنگی هنری مادوان با توجه به  موقعیت جغرافیایی و در  حاشیه شهر قرار گرفتن این منطقه نیازمند توجه جدی مسوولان می باشد.

لازم به ذکر است؛ این میز خدمت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که مسئولان پاسخگوی مطالبات قرارگاه تحول اجتماعی مادوان و بلهزار بودند.

همچنین مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جلسه میزخدمت مسئولان استانی و شهرستانی برای به ثمررسیدن مطالبات نمایندگان مناطق مادوان و بلهزار تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.

تکمیل پروژه ناتمام مرکز فرهنگی هنری مادوان نیازمند اعتبار و توجه ویژه مسوولان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =