ویژه برنامه‌ی آشنایی با حیوانات در حال انقراض در مرکز شماره ۴ کانون کرج

اعضای مرکز شماره ۴ کانون کرج در قالب یک ویژه برنامه‌ی علمی با «حیوانات در حال انقراض»، آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، نادیا باقری، مسوول مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرج، ضمن اعلام این خبر افزود به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی پژوهش ویژه برنامه‌ای به همت مربیان مرکز شماره ۴ کانون کرج و با حضور «مهری فلاح»، سرپرست کانون استان، «فرانک فروزانفر» ، کارشناس آموزش و پژوهش،  «مهدی شریفی»، رییس اداره‌ی آموزش اداره کل محیط زیست استان البرز، «محمدرضا مرزوقی» نویسنده کتاب «بزرگ گوش کوچک»، مربیان مرکز و جمعی از اعضای علاقه‌مند برگزار شد.

باقری ادامه داد در ابتدای این برنامه، رییس اداره آموزش محیط زیست استان در مورد حیوانات در حال انقراض با کودکان و نوجوانان صحبت کرد و با استفاده از پخش نماهنگ و تصاویر مختلف درباره‌ی  اهمیت نگهداری این حیوانات، توضیحاتی ارایه کرده و از اعضای این کتابخانه خواست که حتما در حفظ محیط زیست اطراف و جامعه خود دقت کنند.

ویژه برنامه‌ی آشنایی با حیوانات در حال انقراض در مرکز شماره ۴ کانون کرج

مسوول مرکز شماره ۴ افزود در ادامه‌ی این نشست و به منظور آشنایی بیشتر اعضای حاضر با کتاب‌های علمی «خدیجه میرزایی» مربی فرهنگی مرکز و «مهدیه راهنورد»، عضو نوجوان، کتاب «بزرگ گوش کوچک» را قصه‌خوانی کردند و در ادامه ویدیوی کوتاه معرفی شخصیت «محمدرضا مرزوقی» نویسنده‌ی کتاب،  برای حاضران پخش شد تا اعضا بیشتر با این نویسنده آشنا شوند.

باقری ادامه داد در بخش دیگر این ویژه برنامه از «محمدرضا مرزوقی»،‌ نویسنده کتاب که به عنوان یکی از میهمانان  در برنامه حضور داشتند، دعوت شد تا برای اعضا در مورد کتاب سخن بگویند.

ویژه برنامه‌ی آشنایی با حیوانات در حال انقراض در مرکز شماره ۴ کانون کرج

مرزوقی ضمن شنیدن نوشته های اعضا درباره این کتاب که به شکل ادامه دادن پایان داستان و خلاقیت ادبی با راهنمایی«سپیده داداش زاده» دیگر مربی فرهنگی مرکز، نوشته شده بود،  درباره چگونگی علاقمندی‌اش به حیوانات و درنتیجه آن نوشتن کتاب با اعضا گفت وگو کرد.

تجلیل از پژوهشگران کانون البرز و میهمانان

مسوول مرکز شماره ۴ کانون کرج گفت در ابتدای این نشست از سپیده داداش زاده، معصومه ترکاشوند و میترا فرهادیان  اقدام پژوهان  سال ۱۴۰۱ کانون البرز و در انتهای برنامه  از هر دو میهمان نشست که روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ برگزارشد تجلیل شد .

ویژه برنامه‌ی آشنایی با حیوانات در حال انقراض در مرکز شماره ۴ کانون کرج

گزارش تصویری

گفتنی است مرکز شماره ۴ کانون کرج مانند دیگر مراکز کانون از ۱۹ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۱ فعالیت‌های ویژه‌ای را برای هفته‌ی پژوهش، تدارک دیده و اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =