دیدار مدیرکل کانون قزوین با رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین

با هدف گفتگو برای همکاری بیشتر با جشنواره سراسری فجر تا فجر و افزایش مشارکت فرهنگی بین دو مجموعه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 10 دی 1401 با هدف ارتقا مشارکت ‌های فرهنگی، دیداری با حضور رییس شورای اقامه نماز استان در دفتر مدیرکل کانون قزوین انجام شد.

در این دیدار سید قریش موسوی «رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین و مشاور استاندار» با تاکید به ماندگاری و اثربخشی آموزش و ترویج مفاهیم و فرایض دینی در کودکی و نوجوانی، همکاری کانون با برنامه‌های ستاد اقامه نماز را ارزشمند و مطلوب توصیف کرد.

در ادامه سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برشماری بخشی از فعالیت‌های مذهبی کانون به ویژه در حوزه توسعه فرهنگ اقامه نماز برای مشارکت بیشتر با مجموعه ستاد اقامه نماز اعلام آمادگی کرد.

تبادل نظر برای تولید اثر و محتوای آموزشی  پیرامون جشنواره فجر تا فجر و دیگر فعالیت‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز در دیگر بخش‌های این دیدار بود.

دیدار مدیرکل کانون قزوین با رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین

دیدار مدیرکل کانون قزوین با رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =