گرامی‌داشت زادروز حضرت زهرا(س) و روز زن در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز خجسته حضرت زهرا(س) و روز زن مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند برنامه متنوع اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین زادروز خجسته حضرت زهرا(س) و روز زن  در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای چند ویژه برنامه همراه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین  جشن میلاد حضرت زهرا(س) در  راستای طرح کانون مدرسه برای دانش‌آموزان دبستان بشارت برگزار شد. خاطره نویسی( یک روز خوش با مادرم)، روخوانی کتاب، جشنواره قصه گویی مادرانه ،بازی جمله نویسی ( در وصف حضرت فاطمه (س)، اجرای مسابقه شناخت مفاخر با محویت حضرت زهرا(س) از فعالیت‌های این برنامه بود.هم‌چنین برای اعضای مرکز کارگاه کارت پستال سازی و مسابقه قصه گویی برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد به این مناسبت فعالیت نمایش فیلم و کارگاه مشاعره را برای ۴۵ دختر و پسر فعال مرکز اجرا کرد.

در جشن مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه به این مناسبت  فعالیت‌های معرفی ایام وقایع (روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و تقارن آن با ولادت امام خمینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ،  معرفی شخصیت امام خمینی (ره ) ، قصه گویی اعضا درباره حضرت زهرا(س) ،اجرای سرود مادر توسط اعضا ، کارگاه آموزشی  کارت تبریک توسط مادران و اعضا ،سخنرانی کارشناس مذهبی امور مبلغین و شهرستان‌های سازمان تبلیغات درباره شخصیت حضرت زهرا (س) وبیان صفات و ویژگی‌های آن حضرت به عنوان الگو، اجرای مسابقه وخاطره گویی از سردار سلیمانی توسط عضو و در پایان تقدیر از مادران توسط اعضا انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با همکاری موسسه سلامت روان بوستان جشن روز مادر را اجرا کرد..در این جشن که با حضور هشتاد نفر از اعضای کودک ، نوجوان و مادران آنها برگزار شد، فعالیت‌های قصه گویی، معرفی شخصیت با موضوع حضرت زهرا (س) ، اجرای مسابقات مختلف ورزشی برای اعضا و والدین و تقدیر از برگزیدگان اجرا شد.

گرامی‌داشت زادروز حضرت زهرا(س) و روز زن در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت زادروز حضرت زهرا(س) و روز زن در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =