کد خبر: 322161
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
بازدید 262
حضور سرپرست کانون البرز در میز خدمت ماهدشت

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز به همراه مسوولان ارشد استان در میز خدمت با عنوان چهارشنبه‌های جهادی در شهرک مسکونی پیام ماهدشت حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز این برنامه با حضور استاندار البرز  و جمعی از مسؤولان در شهرک مسکونی پیام ماهدشت برگزار شد.
سرپرست کانون البرز نیز در کنار مقام عالی دولت در استان  با جمع کثیری از ساکنان شهرک مسکونی پیام ماهدشت به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
 این ویژه برنامه روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ برگزار شد و همانند دیگر فعالیت‌های مشابه استاندار و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، موضوعات و مطالبات مردمی را یک به یک بررسی کرده و پاسخ دادند.
فلاح  ضمن ارائه گزارشی از مطالبات مردم ماهدشت در میز خدمت به استاندار استان، خواهان جذب اعتبار از محل سفر ریاست محترم جمهوری شدند .


 مقرر گردید در جلسه ای دیگر با حضور استاندار محترم در دفتر ایشان در این خصوص اقدامات اثر بخش تری صورت پذیرد.
شایان ذکر است مدیرکل مسکن و شهرسازی استان نیز در این خصوص قول مساعدت دادند.
لازم به توضیح است  میز خدمت  در چهارشنبه‌های جهادی با حضور تمامی مدیران استان برای دیدار بی‌واسطه‌ی مردم با مدیران برپا شده و با استقبال خوبی از سوی مردم استان مواجه شده است.

گفتنی است فلاح در حاشیه‌ی میز خدمت از پروژه‌ی در حال  ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در  این شهرک که مسکن های مهر را در خود جای داده در زمره محله های ۶۶ گانه کم برخوردار استان قرار دارد بازدید کرد.

  گفتنی است مهری فلاح سرپرست کانون علاوه بر بازدید از پروژه‌ی ماهدشت روز پنجشنبه نیز از پروژه در حال ساخت کانون در گرمدره نیز بازدید کرد.

حضور سرپرست کانون البرز در میز خدمت ماهدشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =