آیین رونمایی از کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان» در یاسوج برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسوولان استانی آیین رونمایی از کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان» در یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین رونمایی کتاب " سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان"  با حضور  مدیر کل کانون استان ، مدیرکل اموربانوان و خانواده ،مدیرکل تحول اداری استانداری و جمعی از دانش آموزان  در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش نویسندگان را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: مربیان و اعضای کانون با بهره گیری از تجربیات  می‌توانند آثار فاخری خلق کنند.

عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست کودکان و نوجوانان را سربازان آینده انقلاب اسلامی دانست و  خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان شد. 

مسلم بادام فیروز مسلم بادام نویسنده کتاب و کارمند کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد شعبه یاسوج گفت: کتاب سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان کتابی در حوزه روانشانسی است و برای خانواده ها ، معلمان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاربردی است و در  ۱۰۰۰جلد در سال ۱۴۰۱به چاپ رسیده است. 

آیین رونمایی از کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان» در یاسوج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =