بیانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن روز "قدس"

دعوت اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از همسالانشان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی ، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بیانیه ای جهت دعوت اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از همسالانشان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس صادر نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم 
امام خمینی «ره» فرمودند؛ «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که بایدبیرق  جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. 
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس که تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب است ،روز همدردی مسلمانان با آلام ملت مظلوم فلسطین و خروش امواج بلند و سهمگین ‌فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ظلم و جنایت رژیم کودک کش وغاصب اسرائیل و آمریکا است.
در این روز بزرگ که نماد اتحاد و هویت جوامع اسلامی است،مسلمانان جهان با برگزاری راهپیمایی هایی باشکوه خشم و انزجار خود را از کشورهای غاصب و ظالم نشان می دهند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند و گامی بلند در راستای آزادی قدس شریف برمی دارند.
کودکان و نوجوانان استان ایلام نیز همگام با کودکان و نوجوانان مسلمان جهان به همراه پدران و مادرانشان در روز جهانی قدس با شرکت در راهپیمایی؛ فریاد بلند عدالت خواهی و آزادگی سر می دهند و از همسالان مظلوم خود که مورد ظلم وجنایت این رژیم غاصب و ظالم قرار گرفته اند ،حمایت می کنند.
بر این اساس ،اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،از دیگر همسالان خود دعوت می کنند با شرکت در راهپیمایی روز قدس ، از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
وعده ما  جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۳ رمضان .ساعت ۱۰/۳۰ صبح 
مسیر چهارراه رسالت - خیابان آیت الله حیدری - میدان کشوری - بلوار آزادی - مصلی بزرگ امام خمینی (ره) 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =