کتاب‌های مجموعه‌ای کانون با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

کتاب‌های مجموعه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه‌ها در کنار هم و به‌صورت بسته‌بندی شده در قفسه‌های غرفه کانون در نمایشگاه قرار گرفته است و به‌صورت یک‌جا هم، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

برخی از این مجموعه‌ها مانند ۷ جلدی آی قصه قصه و ۱۰ جلدی قصه‌گویی از آثار پرمخاطبی است که سال‌هاست به‌عنوان منبع و مرجعی آموزشی، قصه‌گویان را با این هنر ارزشمند آشنا می‌کند و هم‌چنان مورد اقبال معلمان و مربیان کودکان و نوجوانان است.

مجموعه ۵ جلدی حیات وحش ایران با جوایزی که در این سال‌ها به‌دست آورده است، مجموعه پرمخاطب و ۵ جلدی جزیره بی‌تربیت‌ها یا مجموعه ۱۲ جلدی «نامه نامور» مجموعه داستان‌های شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی اثر ارزشمندی که مخاطبان را با شاهنامه حکیم طوس آشنا می‌سازد از جمله این آثار است.

مجموعه ۵ جلدی کاوش در فضا، ۵ جلدی چگونه روی می‌دهد، ۶ جلدی هندسه عصر حجری، ۵ جلدی حیوانات دانشمند، ۳ جلدی بازی با آوا، بازی با الفبا، ۱۰ جلدی نامداران، ۴ جلدی سرک کشیدن، ۴ جلدی شغل‌های رویایی،  ۳ جلدی گنجشک پنبه دونه (تئاتر اسباب‌بازی)، ۴ جلدی سلام، ۳ جلدی پیشی بی دم، پیشی نمی‌شه(تئاتر اسباب‌بازی)، ۳ جلدی مامان بز زنگوله پا(تئاتر اسباب‌بازی)، ۳ جلدی خروس و پادشاه(تئاتر اسباب‌بازی)، ۳ جلدی گنجشگک اشی‌مشی(تئاتر اسباب‌بازی)، ۳ جلدی تماشای پرندگان، ۱۰ جلدی آهای مواظب ما باشید، ۳ جلدی نقلی و ۴ جلدی گام‌های نخستین از دیگر آثاری است که به صورت مجموعه‌ای نیز در نمایشگاه ارایه می‌شود.

کتاب‌های مجموعه‌ای کانون با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

در بین این آثار مجموعه‌های «کاوش در فضا»، «نامه نامور»، «چگونه روی می‌دهد» و «هندسه عصر حجری» چهار مجموعه پرفروش کانون در نمایشگاه کتاب تهران بوده‌ است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای عموم و ۱۵ درصد برای فرهنگیان عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =