کد خبر: 325837
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
بازدید 132
گرامی داشت «سالروز آزادسازی خرمشهر» در مراکز کانون البرز

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با تولید محتوا و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در مرکز مجتمع کانون کرج، جمعی از کودکان با حضور در فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر آشنایی با این روز غرورآفرین و بزرگ،  کتاب«حلزون من گم شده» اثر«داوود امیریان» را روخوانی کردند .

این کتاب، داستان دختر بچه کم شنوایی است که با خانواده اش در خرمشهر زندگی می کرد و با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حمله به خرمشهر با اصابت خمپاره به خانه شان سمعک خود را که حلزون می نامد، گم می کند

مراکز ۱ و ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همزمان با سوم خرداد ماه و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر محتواهایی را ویژه فضای مجازی تولید کردند در ویدیوی تولیدی مرکز شماره ۱ کانون کرج هدیه فاطمه و نازنین فاطمه، خوش طینت، اعضای این مرکز، شخصیت شهید بهنام محمدی را معرفی کرده و به بیان نقش این شهید نوجوان  در  اتفاقات آن روز خرمشهر پرداختند.

همکاران مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز با تولید ویدیویی این روز بزرگ را به مخاطبان معرفی کردند؛ همچنین جمعی از اعضا به صورت حضوری از طریق برنامه هایی مانند شعرخوانی، معرفی وقایع، معرفی سرزمین خرمشهر و معرفی شخصیت شهید«محمد جهان آرا» با این رویداد آشنا شدند.

در مرکز هشتگرد نیز معرفی شخصیت عبدالمطلب افتخاری از شهدای شهر هشتگرد با روایتگری «دنیا یارمحمدی»، مربی فرهنگی مرکز  به مناسبت  این روز بزرگ  در قالب ویدیوی کوتاهی انجام شد. 

مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز روز پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲، با برگزاری ویژه برنامه‌ای سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری را گرامی داشت.

قصه گویی با موضوع «مقاومت وپیروزی»، معرفی وقایع و تصویرگری اعضا با موضوع سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر، معرفی کتاب «حلزون من گمشده»، پخش فیلم با موضوع آزادسازی خرمشهر و برگزاری کارگاه ادبی دلنوشته‌هیا اعضا از برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود .

«پارسا نوروزی»، عضو ارشد مرکز شماره ۴ کانون کرج نیز با ساخت ویدو کلیپ کوتاهی به رشادتهای انجام شده در زمان آزادسازی خرمشهر و فداکاریهای شهدای دوران دفاع مقدس برای سرزمین عزیزمان ایران اشاره کرد. 

لازم به توضیح است فضاسازی متناسب با این ایام در تمامی مراکز انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =