کد خبر: 326184
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
بازدید 108
حضور کتابخانه سیارکانون البرز در «میز خدمت»

کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در مصلی نماز جمعه کرج حضور یافته و برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز هدف از برپایی ویژه برنامه‌ی «میزخدمت» در حاشیه‌ی نماز جمعه، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص فعالیت‌   سازمان‌های مختلف است و این طرح با همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی در محل مصلی کرج و با حضور مسؤولان ارشد استان و مدیران کل دستگاه‌های استان  اجرا می شود .

گفتنی است روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ نیز جمعی از همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل مصلی نماز جمعه کرج حضور یافته و پاسخگوی سوالات مخاطبان در مورد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های آن بودند.

علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه سیار نیز با دعوت از کودکان و نوجوانان ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های آن برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی مانند بازی و سرگرمی، معرفی کتاب و .... اجرا کرد.

حضور کتابخانه سیارکانون البرز در «میز خدمت»

حضور کتابخانه سیارکانون البرز در «میز خدمت»

مهری فلاح، سرپرست کانون استان اجرای این طرح را در راستای سیاست های استاندار محترم و دولت مردمی و  گام مهمی در جهت شفاف سازی عملکرد دستگاه های دولتی ، برقراری ارتباط موثر با مردم ، آگاهی مدیران دستگاه ها از وضعیت موجود سازمان تحت مدیریت خود ، پاسخگویی به سوالات و شکایت های مردمی و بهبود عملکرد دستگاه ها در ارائه خدمات به ارباب رجوع دانست.

حضور کتابخانه سیارکانون البرز در «میز خدمت»

گفتنی است این مقام مسؤول روزهای سه شنبه هر هفته نیز در دفتر کار خود واقع در کرج، گلشهر ویلا،  بلوار مصطفی خمینی، خیابان حافظ، انتهای خیابان کاج، جنب بوستان پدر، پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =